DOĞAYI BİLİM VE SANATLA KEŞFEDİYORUZ

DOĞAYI BİLİM VE SANATLA KEŞFEDİYORUZ

DOĞAYI BİLİM VE SANATLA KEŞFEDİYORUZ

“OUTDOOR PROJESİ” 

Yeni yüzyıl eğitim anlayışında çocukların dokunarak ve yaşayarak öğrenmesi kadar önemli olan bir diğer faktör de algoritmik düşünme becerilerine sahip olmalarıdır. Yeni yüzyıl anlayışında toplumsal dillerin yanında yeni bir dilin doğması ve bu dilin yeni nesil üzerinde etkili olması eğitimin yüzünü yeniden doğaya dönmesinde etkili olmuştur.

29.03.2023 149

Eğitimde disiplinler arası iş birliği öğrencilerin çoklu düşünme becerilerini öne çıkaran bir yaklaşımdır. Bilginin yeniden yapılandırılmasında önemli bir rolü vardır. Fen ve matematik gibi temel alanlarda öğrendikleri konuları birbiriyle ilişkilendirme süreci, öğrencilerin doğaya bakış açısını zenginleştirir. Her gün geçtiği yolları, hava olaylarını, yaşadığı bölgenin mimari yapısına bakış açısı kazandırır. Kendi yeteneklerini keşfetmesini sağlar. Temel düşünme becerilerindeki değişimler meslek seçiminde de etkili olmasında katkı sunar.

Okulumuz bu kapsamda fen bilimleri öğretmenimiz Cem SOYGÖK koordinatörlüğünde OUTDOOR proje kapsamında “Doğada Bilim ve Sanat atölyesi” gerçekleştirmiştir. Atölye liderliğinde görev alan öğretmenlerimizden Oktay KARAKUZU “Da Vinci Köprüsü Atölyesi” , Nihal AÇIKEL öğretmenimiz “Doğada taşlarlar ve kumlarla Sanat Atölyesi” , Fatma DEMİR öğretmenimiz “Balık Tutma Atölyesi” ve Cem SOYGÖK öğretmenimiz; mentör öğrencimiz Muhammet KİPER eşliğinde “Astronomi Atölyesi” gerçekleştirmişlerdir. Tüm öğretmenlerimize katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.

29-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-202329-03-2023